27 de maig del 2017


INFORMACIÓ PER AL MUSEU: 

ELABORACIÓ D'UNA INFOGRAFIA


En grups de 3 o 4 es fa una pluja d'idees sobre quins elements poden haver en un museu. Després es posa en comú. Aquests són els elements que s'han triat per a treballar la infografia:

- Línia del temps paral·lela de la vida d’Anna Frank i dels esdeveniments històrics del conflicte bèl·lic.

- Informació i fotografies sobre la vida dels personatges de l’obra:Sr. Frank, Sra. Frank, Anna Frank, Margot Frank, Sr. Van Daan, Sra. Van Daan, Peter Van Daan, Sr Dussel, Miep, Sr. Kraler.

- Informació, plànols i fotografies sobre la "Casa del darrere".

- Mapa d'Europa per a situar els escenaris de la història. 

- Informació i fotos sobre el diari original d'Anna Frank. 

- Últimes invesgacions sobre el Diari: Otto Frank, coautor.

- Dades sobre els jueus: cultura, llengua, tradicions.
          
    Una vegada acabat el procés d'investigació, els alumnes presenten un document on s'arreplega la informació trobada i l'adreça d'on l'han extreta. Després de revisar-la, es passa a la creació de la infografia. Per a l'avaluació del producte, es valoren els aspectes següents:





      Claretat en els conceptes (es mostren amb claretat les paraules clau i es relaciona amb les imàgens). La composició destaca les idees centrals.
20%
     El contingut adequat. S’hi exposa dades relacionades amb el contingut que es demana.
25%
    Tant les imàgens, els colors i la varietat, en grandària i estil de lletra estimulen els conceptes.
20%
    Ús de l’espai equilibrat (imàgens, línies i lletres...). Bona estructura.
10%
     Redacció, ortografia, vocabulari, gramàtica, puntuació.
25%

     I ara, els resultats:










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFOGRAFIES