INFORMACIÓ PER AL MUSEU:
ELABORACIÓ D'UNA INFOGRAFIA
En grups de 3 o 4 es fa una pluja d'idees sobre quins elements poden haver en un museu. Després es posa en comú. Aquests són els elements que s'han triat per a treballar la infografia:
- Línia
del temps paral·lela de la vida d’Anna Frank i dels esdeveniments històrics del
conflicte bèl·lic.
- Informació i fotografies sobre la vida dels personatges de
l’obra:Sr. Frank, Sra. Frank, Anna Frank, Margot Frank, Sr. Van Daan, Sra. Van Daan, Peter Van Daan, Sr Dussel, Miep, Sr. Kraler.
- Informació, plànols i fotografies sobre la "Casa del darrere".
- Mapa d'Europa per a situar els escenaris de la història.
- Informació i fotos sobre el diari original d'Anna Frank.
- Últimes invesgacions sobre el Diari: Otto Frank, coautor.
- Dades sobre els jueus: cultura, llengua, tradicions.
Una vegada acabat el procés d'investigació, els alumnes presenten un document on s'arreplega la informació trobada i l'adreça d'on l'han extreta. Després de revisar-la, es passa a la creació de la infografia. Per a l'avaluació del producte, es valoren els aspectes següents:
Claretat
en els conceptes (es mostren amb claretat les paraules clau i es relaciona
amb les imàgens). La composició destaca les idees centrals.
|
20%
|
El
contingut adequat. S’hi exposa dades relacionades amb el contingut que es
demana.
|
25%
|
Tant
les imàgens, els colors i la varietat, en grandària i estil de lletra estimulen els conceptes.
|
20%
|
Ús
de l’espai equilibrat (imàgens, línies i lletres...). Bona estructura.
|
10%
|
Redacció,
ortografia, vocabulari, gramàtica, puntuació.
|
25%
|
I ara, els resultats:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada